Klanten

Klanten, daar doet DOOR het allemaal voor! De afgelopen 38 jaar hebben honderden DOOR klanten genoten van de aanstekelijke ambitie van DOOR Training & Coaching. Lees hier enkele reacties van DOOR klanten.

Het programma van DOOR zorgt ervoor dat je verder kijkt dan morgen en overmorgen. Hierdoor kunnen we resultaten realiseren op de lange termijn. En dat gebeurt ook!
Manager Operations BMW Driving Experience
Dennis Zwemmer
Manager Operations BMW Driving Experience
Voordat wij met DOOR in zee gingen, werkten we niet altijd even gestructureerd. DOOR heeft ons geholpen om commerciëler te handelen en onze acties structureler en gerichter uit te voeren. Collega’s hebben het programma van DOOR als erg positief ervaren. Tijdens de trainingen hebben we veel met acteurs gewerkt. Dan blijkt hoe spannend het is om zo in de praktijk te oefenen. Uiteindelijk vond iedereen het leerzaam en heeft het programma onze ontwikkeling versterkt.
Nationale-Nederlanden
Henk Blok
Nationale-Nederlanden
De zeer ervaren praktijktrainers hebben met een volledig op onze situatie afgestemd programma een cultuurverandering tot stand gebracht. Dit heeft geleid tot een organisatie waarin de klant echt centraal staat.
VELUX
Michel Sombroek
VELUX
De nadruk lag voor ons op continuïteit en een repeterend trainingsmodel, waarbij iedereen in de organisatie betrokken is. Dit was een mooi uitgangspunt voor de samenwerking met DOOR. Ik merkte al snel dat ons MT door het programma een veel hechtere eenheid ging vormen. De verantwoordelijkheid die bij een gezamenlijk doel hoort, ging als een olievlek door de organisatie. De aanpak is zeker niet vrijblijvend en dat werkt!
Summa Adviesgroep
Rob Hendrix
Summa Adviesgroep
Dit programma was zeer waardevol voor mij door de maximale aandacht die ik kreeg en door de effectieve oefening in de praktijk.
ING Investment Management
Ewout Tan
ING Investment Management
Voordat DOOR werd ingeschakeld hadden wij twee aparte Klantenservices, eentje voor de zorgvragen en eentje voor de particuliere schadevragen. Wij hebben ervoor gekozen om deze twee Klantenservices samen te voegen. Het programma van DOOR heeft ons geholpen om van informeren naar adviseren te gaan.
IAK Verzekeringen
Fikret Sinan
IAK Verzekeringen

DOOR en IAK Verzekeringen

Met inzet van DOOR wilden IAK Verzekeringen hun mensen handvatten geven om van informeren naar adviseren te gaan. Benieuwd hoe?

Ontdek het hier
Tijdens het programma heb ik geleerd hoe ik effectief mijn team kan aansturen. Daarnaast ontdekte ik het belang van focus voor de SLA's, bewust aandacht voor mijn team en medewerkers als persoon. Door de praktijkgerichte aanpak kon ik direct ervaren wat het effect was. Het gevolg: betere salesresultaten op het project Marktplaats.
Custom Connect
Conny van Dijk
Custom Connect
De DOOR-trainer zet zijn commerciële ervaring om in een praktische training. In vijf sessies is het accountmanagement van Haute Equipe weer helemaal opgefrist met harde resultaten. De enorme drive en betrokkenheid van het DOOR-team met onze organisatie maken samenwerken iedere keer weer tot een goede ervaring.
Haute Equipe
Frans Lustermans
Haute Equipe
Bob heeft ons met zijn ruime ervaring binnen Service Business Development en zijn ‘down-to-earth-benadering’ geholpen met deze stap in onze ontwikkeling. Van een kwalitatieve reparatie naar een ‘Perfect bezoek’. Echt een andere dimensie!
Miele Nederland
Eric Steffers
Miele Nederland
The most memorable moment during the program for me was when I saw an event in one of our subsidiary where we had 600 people all together for two days. We combined one of our quality waves into one enormous training session. To see meetings on that scale, where we were looking at really enthusiastic groups of people learning about ‘We take care of it’ and learning how to behave to deliver the brand promise was very thrilling for me.
Pon Power & Pon Equipment
Andy Eggleston
Pon Power & Pon Equipment