Cursus klantgericht telefoneren
De training klantgericht telefoneren is dé praktijktraining om telefoongesprekken met klanten te voeren die verwachtingen overtreffen. Je leert bewezen gesprekstechnieken in jouw telefoonpraktijk toe te passen. Onderwerpen als structuur, gesprekstechnieken, weerstand en vraagstellingstechnieken vormen een vast onderdeel van het programma. Het programma bestaat uit een online begeleiding, offline praktijktraining en coaching door jouw DOOR professional. Je ontvangt ook toegang tot jouw persoonlijke portal www.zelfdoortrainen.nl. Na afloop van het programma 'Klantgericht telefoneren' ben je in staat om:
- Verwachtingen in telefoongesprekken te overtreffen
- De juiste structuur aan te houden in telefoongesprekken
- Succesvol inbound- en outbound telefoongesprekken te voeren
- Jouw aanpak af te stemmen op jouw klanten
- Om te gaan met weerstanden, bezwaren en klachten
De training 'Klantgericht telefoneren' begint een paar keer per jaar. Deze cursus klantgericht telefoneren neemt ongeveer 2 maanden in beslag en helpt je échte resultaten te boeken met jouw klanten. De investering in het programma bedraagt € 1.320,= exclusief BTW. Dit is inclusief alle locatiekosten, reiskosten van de DOOR-trainer, jouw persoonlijke portal en een jaar lang kosteloos toegang tot de DOOR-community.