Laat je verrassen door praktische tips, sprankelende ideeën en nieuwe inzichten binnen jouw vakgebied. Zo kan jij deze kennis omzetten in nieuwe ambities.
Bekijk onze cases en artikelen
9 artikelen
Leiderschap
Klantencase: Philadelphia en het versterken van zorgconsulenten
Blog
20-03-2025
Bij Philadelphia stond de ontwikkeling van zorgconsulenten centraal. In samenwerking met DOOR Training & Coaching werd een praktijkgericht traject opgezet, met als doel professionals meer zelfvertrouw
Leiderschap begint bij jezelf: hoe radicale eerlijkheid en Transactionele Analyse jouw team succesvo
Blog
28-02-2025
‘Ken jij jezelf?’ Een moeilijke vraag. Ook een vraag die niet met een simpel ‘ja’ of ‘nee’ te beantwoorden valt. Maar als jij jezelf niet kent, kun je dan wel goed functioneren als leidinggevende? In
DOOR Training & Coaching in Het Financieele Dagblad: Een leven lang ontwikkelen
Blog
21-02-2025
21 februari 2025 is een bijzondere dag voor DOOR Training & Coaching! In de nieuwste verdiepingsuitgave van Het Financieele Dagblad staat DOOR in de spotlight, direct onder Michael Pilarczyk. Deze spe
Op 7 februari 2025 hebben 70 VIP-gasten samen met DOOR Training & Coaching een onvergetelijke dag gehad tijdens het Directie Event bij de Odido World Tour Shorttrack in Tilburg. Er is genoten van een
3 Tips om effectief thuis te werken in een hybride werkomgeving
Blog
23-01-2025
Thuiswerken is inmiddels geen tijdelijke oplossing meer, maar een blijvend onderdeel van de moderne werkcultuur. Of je nu volledig thuis werkt of afwisselt met kantoor, het blijft belangrijk om je pro
Leiderschap gaat vandaag verder dan kracht tonen. Het draait om anderen meekrijgen en een veilige omgeving creëren waar ideeën vrij stromen. Hoe word je een leider in de 21e eeuw? Ontdek het belang va
Aandacht voor jou, je collega’s, je omgeving en die kleine dingen die het verschil maken. Dit jaar draaide het om resultaten die echt impact maken, zowel binnen organisaties als in de maatschappij. In
Maak impact met telefonisch klantcontact met deze 6 tips
Blog
26-11-2024
Wat denk je dat meer indruk maakt op jouw klant: de kwaliteit van je product of de benadering door jouw medewerker? Het antwoord: het tweede. Maar om deze een positieve impact te laten maken, is oprec