Joey Brouns

Dit is Joey, de Molukse keukenprins van DOOR. Bij Joey voel je je gelijk thuis. Hij motiveert en stimuleert je om het beste uit jezelf te halen. Zijn enthousiasme is aanstekelijk. Joey’s visie: ‘Hoogwaardig klantcontact is vanzelfsprekend’. Nieuwsgierig naar zijn geheime recept? Maak kennis met Joey.

Over Joey

Joey is een ervaren en gedreven trainer en coach. Hij begon ooit als leraar, maar koos bewust voor het bedrijfsleven door zijn klantgerichte en commerciële drive. Joey is een specialist op het gebied van klantcontact. Je kunt hem wakker maken voor vragen als ‘hoe maak je het verschil in klantcontact?’ en ‘hoe haal je meer rendement uit klantcontact?’. Joey heeft met succes gewerkt aan programma’s bij Scotch & Soda, AON, Luxaflex en Profile!

"Als je blijft doen wat je deed, krijg je wat je altijd kreeg."

Karaktereigenschappen

  • Positief
  • Enthousiast
  • Klantgericht
  • Volhardig
  • Brabants gezellig (of toch Limburgs..)

Joey stelt zich aan je voor