Training 'Omgaan met weerstand'

Bij weerstanden of bezwaren begint verkopen pas. Leer voor eens en voor altijd goed om te gaan met psychologisch weerstanden en bezwaren. De verkooptraining 'Omgaan met weerstand' is de beste investering voor jou als commerciële medewerker!

Salestraining ´Omgaan met weerstand´

De verkooptraining 'Omgaan met weerstand' is de salestraining die je helpt van het omgaan met weerstanden een vak te maken. Je leert effectieve technieken om juist met bezwaren om te gaan en in jouw praktijk toe te passen. Onderwerpen als non-verbale communicatie, verschillende technieken om met psychologische weerstanden om te gaan en soort bezwaren vormen een vast onderdeel van dit praktijkgerichte programma. Het programma bestaat uit online begeleiding, offline praktijktraining en coaching door jouw DOOR-professional. Daarnaast ontvang je toegang tot de persoonlijke portal www.zelfdoortrainen.nl. Na afloop van het programma 'Omgaan met weerstand' ben jij in staat om:

  • Te doorgronden wat échte weerstanden en bezwaren van klanten zijn
  • Op de juiste manier verbaal en non-verbaal te reageren op weerstanden
  • Jouw toegevoegde waarde op de juiste manier over te brengen
  • Klanten te helpen kopen

Het programma 'Omgaan met weerstand' begint een paar keer per jaar. Deze commerciële training neemt ongeveer één maand in beslag en helpt je in jouw praktijk beter om te gaan met weerstanden en bezwaren. De investering in het programma bedraagt € 660,= exclusief BTW. Dit is inclusief alle locatiekosten, reiskosten van de DOOR-trainer, jouw persoonlijke portal en een jaar lang kosteloos toegang tot de DOOR-community.

Met het programma 'Omgaan met weerstand' werk je samen met een kleine groep van maximaal 6 gedreven sales professionals om de échte behoefte van jouw klanten te doorgronden en nog beter met weerstand om te gaan. Door de compacte groep en de intensieve begeleiding maak jij het verschil in jouw sales praktijk!

Wil je meer informatie ontvangen?

Klik dan hier!

Werkwijze verkooptraining 'Omgaan met weerstand'

Een sales training van DOOR is altijd op maat en een persoonlijke 'reis'. Daarom wordt bij deze verkoop training gestart met een persoonlijk intake. Het betekent dat jouw DOOR-trainer met jou en met jouw leidinggevende een open gesprek voert. De uitkomsten worden vertaald in een sales cursus op maat. Na de intake ontvang jij inloggegevens voor jouw trainingsportal www.zelfdoortrainen.nl met een persoonlijke trainingsschema. Het programma bestaat uit één trainingsdag samen met maximaal zes andere deelnemers. Zo wordt de persoonlijke aandacht maximaal gegarandeerd en leer jij optimaal van anderen. Daarnaast vinden twee online coach bijeenkomsten plaats, om het geleerde in jouw sales praktijk te borgen en te zorgen dat jij de verkooptechnieken maximaal in jouw praktijk kunt toepassen. Het programma wordt afgesloten met een uitreiking van de certificaten samen met jouw leidinggevende en de andere deelnemers. Je wordt daarna onderdeel van de DOOR-community en blijft continu op de hoogte van nieuwe sales inzichten!

Een intake gesprek, waarvoor is dat precies?

DOOR gelooft dat iedereen uniek is. Daarom wordt het programma afgestemd op jouw persoonlijke wensen en behoeften. Wij geloven dat je dan van verkoopcursus naar een commerciële training mét impact gaat. Tijdens de intake met jou en jouw leidinggevende worden de uitgangspunten voor het programma bepaald. Deze worden samen met jou verwerkt in een persoonlijke trainingsschema dat gedurende het hele programma centraal staat.

Waarom in groepen van zes deelnemers?

Dit programma is niet zomaar een sales opleiding, maar een resultaatgericht programma van een maand. Jouw DOOR-trainer gaat een intensief begeleidingstraject met je aan (net als met de andere vijf deelnemers). Daarnaast is het belangrijk dat er tijdens de commerciële training voldoende aandacht is voor iedereen. Daarom is de maximale groepsgrootte 6 deelnemers per trainer.

Nog meer weten over de werkwijze?

Vraag informatie aan.

Onderwerpen in de sales training 'Omgaan met weerstand'

  1. Doorgronden van klanten
    Hoe werken psychologische weerstanden en bezwaren en hoe kun jij daar als verkoper of commerciële medewerker het best op inspelen?
  2. Positief denken
    Jouw houding en werkwijze bepalen voor een groot gedeelte hoe jouw klanten op jou reageren. Je leert hoe positief denken helpt om juist in te spelen op weerstand.
  3. Technieken om om te gaan met weerstanden
    Er zijn veel verschillende technieken die jou helpen juist op weerstanden te reageren. Je leert de vijf meest effectieve technieken toe te passen.
  4. Communicatie & (non-verbaal) gedrag
    Inzicht in jouw gedrag en hoe jij het beste op het gedrag van klanten kunt inspelen, helpt je effectiever met klanten te communiceren.
Ik ga akkoord met het ontvangen van nieuws en updates. Naast jouw inschrijving of aanmelding zouden we het erg leuk vinden om je te informeren over andere interessante nieuwtjes binnen het vakgebied via nieuwsbrieven of speciale aanbiedingen. Bekijk hiervoor onze privacy policy.
Contact