Klantgerichtheid

Met het 4-dimensionale Open DOOR-programma werkt u gedurende zes tot tien maanden gestructureerd aan het realiseren van drie harde resultaten.

Dit 4-dimensionale programma omvat:

  • Zes klassikale praktijktrainingen
  • Acht online coachingssessies
  • APK-verkoopkeuringen, DAS-gedragsscan, e-assessments ‘Verkopen’, kennistoetsen, ritmemetingen 
  • Het lezen van e-boeken, het doen van praktijkopdrachten, het bekijken van videovoorbeeldtrainingen en het trainen van uzelf met behulp van de training portal

Op uw webportal ‘Zelfdoortrainen®’ vindt u alle tools en informatie om stap voor stap door te groeien. Het waarmaken van de gewenste resultaten is het gevolg.

Alle klantgerichtheids-trainingen zijn ook op maat beschikbaar!

Welke training wil je volgen?

Helpdesk

[field_training_result]

Techniek zit DOOR® in de genen. Aan techniek kleven haperingen, storingen, klachten en technische vragen. Dan kom jij in beeld. Als helpdeskmedewerker ben jij het aanspreekpunt voor interne en externe klanten. Aan jou de...

Klachten zijn kansen

[field_training_result]

Een klacht is een kans. Het probleem is niet de klacht zelf, maar de moeite die nodig is om een klacht te onderscheiden. Want klachten zijn een graadmeter voor jouw organisatie. Hoe jij klachten oplost, toont aan of jij ...

Klachtenmanagement

[field_training_result]

Niet de klacht zelf maar de ‘kunst’ om een klacht te herkennen, is de uitdaging. Want een klacht is een kans! Klachten zijn een graadmeter voor jouw organisatie. Hoeveel klachten jij herkent, vastlegt en (...

Klantgericht Denken & Doen

[field_training_result]

Klantgerichtheid is niet alleen aardig zijn tegen een klant. Het is niet afwachten tot de klant iets zegt. Het is zelf het initiatief nemen. Klantgerichtheid staat voor ‘ongevraagd klanten helpen’....

Klantgericht schrijven

[field_training_result]

Het bedrijfsleven staat niet bekend om zijn ‘schrijftalent’. Jouw klant verwacht echter aantrekkelijke en heldere brieven, e-mails, sms’jes én Tweets. Tijdens deze tweedaagse praktijktraining vol stimulerende...

Klantgericht telefoneren

[field_training_result]

Ondanks de oprukkende digitale snelweg blijft de telefoon jouw visitekaartje. Klanten en prospects zoeken ‘ouderwets’ contact met jouw centrale of doorkiesnummers. Het is aangetoond dat het aan de telefoon beter...

Projectmanagement

[field_training_result]

Deze training is in feite een project: in een bepaalde tijd een resultaat voor de klant neerzetten. Dit resultaat hangt in belangrijke mate af van de mate waarin u zich als projectmanager hebt voorbereid, de mate waarin u...

Service planning

[field_training_result]

Leer uzelf te ontspannen. Leer te plannen. Leer lastig nieuws aan de betrokkenen te brengen. Deze training is voor planners die in de hals van de zandloper staan, tussen alle partijen in: de klant, de helpdesk en de...

Servicemanagement 4D

[field_training_result]

De wereld is veranderd. Vroeger ging het alleen om techniek. Nu bepaalt de klant uw nieuwe zakenleven. Servicemanagers, fieldmanagers, projectleiders en serviceteamleiders kiezen voor de klant en dus voor kansen. Schrijf...

Vakman-contactman 4D

[field_training_result]

Het denken is simpel: aan de ene kant bent u vakman. Tegelijkertijd bent u óók contactman: u gaat en staat voor de klant. Dit maakt u tot een ambassadeur van uw bedrijf. Dat betekent dat u uw vak goed beheerst én dat u...