Het probleem is niet de klacht zelf...

Support

Met het 4-dimensionale Open DOOR-programma werkt u gedurende zes tot tien maanden gestructureerd aan het realiseren van drie harde resultaten. Dit gebeurt door middel van:

  • 6 klassikale praktijktrainingen
  • 8 online coachingssessies
  • APK-verkoopkeuringen, de DAS-gedragsscan, e-assessments, kennistoetsen, ritmemetingen 
  • Het lezen van e-boeken, het doen van praktijkopdrachten, het bekijken van videovoorbeeldtrainingen en het trainen met behulp van de training portal.

Op de praktische portal ‘Zelfdoortrainen®’ vindt u alle tools en informatie om stap voor stap door te groeien. Het waarmaken van de gewenste resultaten is het gevolg.

Uniek is het tijdstip van aanvang: NU! Meld u nu aan en begin direct met de training. Hoe? Verras uzelf!

Supporttrainingen

Aanvallende binnendienst 4D

Hoe uw klanten vanuit alle media aandacht geven?

Met de groei van de files rukken ook de ‘bureauverkopers’ op. Binnen vijf jaar zijn er meer accountmanagers en verkopers die van binnenuit werken dan andersom. Als binnendienstmedewerker hebt u immers dagelijks...

Klachten zijn kansen

Wanneer was u voor het laatst blij met een klacht?

Een klacht is een kans. Het probleem is niet de klacht zelf, maar de moeite die nodig is om een klacht te onderscheiden. Want klachten zijn een graadmeter voor uw organisatie. Hoe u klachten oplost, toont aan of u...

Klantgericht debiteuren bewaken

Wilt u uw boot verkopen of ....?

Mensen zijn uiterst creatief in hun pogingen om niet te betalen. Zowel wat henzelf betreft, als voor hun baas. Vooral in tijden van economische terugval betalen organisaties trager. Het lijkt wel: hoe groter, hoe trager....

Klantgericht schrijven

Hoe persoonlijk wilt u overkomen?

Het bedrijfsleven staat niet bekend om zijn ‘schrijftalent’. Uw klant verwacht echter aantrekkelijke en heldere brieven, e-mails, sms’jes én Tweets. Tijdens deze tweedaagse praktijktraining vol stimulerende...

Klantgericht telefoneren

Goedemorgen, waarmee kan ik u helpen?

Ondanks de oprukkende digitale snelweg blijft de telefoon uw visitekaartje. Klanten en prospects zoeken ‘ouderwets’ contact met uw centrale of doorkiesnummers. Het is aangetoond dat het aan de telefoon beter kan...

Klantgericht Zakelijk Chatten 4D

Hoe wint u klanten door met hen te chatten?

De moderne klant en consument willen snel geholpen worden; chat kan daarbij helpen. Uw klant hoeft dan alleen maar uw website te bezoeken. Verleidt u deze bezoekende klant tot een chatgesprek? Klanten winnen met ‘...

Telefonisch afspraken maken

Wilt u nu trainen of de volgende week?

Hebt u een broertje dood aan (telefonisch) afspraken maken? Niet vreemd. Van de 100 pogingen om telefonisch een afspraak te maken, slagen er doorgaans slechts 10. En deze 10 procent is een gemiddelde! Afspraken maken via...

Video-online verkopen

Verkopen anno nu, hoe wilt u overkomen?

Anno nu bent u gewend aan de nieuwe media. Anno nu verdoen veel verkopers hun tijd in de file. Tijd voor verandering. Benut de camera en geef uw klanten op een andere manier aandacht. Blijf echter persoonlijke aandacht...