Communicatie voor engineers
Met deze training rondom communiceren voor technici leer je effectief en klantgericht communiceren met klanten. De uitdaging is om als service techneut naast het vak ook te communiceren met de klant goed uit te voeren. Onderwerpen als klantgericht communiceren, adviesgesprekken voeren, voorzichtig commercieel handelen en communicatie met de eigen organisatie zijn vaste onderdelen in het programma. Het programma bestaat uit online begeleiding, offline praktijktraining en coaching door jouw DOOR trainer. Na afloop van deze cursus planning ben je in staat om:
- Klanten als een vakman en een contactman te benaderen
- Vanuit je eigen gedrag in de communicatie in te spelen op gedrag van klanten
- Je eigen organisatie en diensten enthousiast over te brengen
- Een ambassadeur van de eigen organisatie te zijn
Deze opleiding tot planner begint een paar keer per jaar. De training 'Technisch klantgericht communiceren' neemt ongeveer 2 maanden in beslag en helpt je échte resultaten te boeken met jouw klanten. De investering in het programma bedraagt € 1.320,= exclusief BTW. Dit is inclusief alle locatiekosten, reiskosten van de DOOR trainer, jouw persoonlijke portal en een jaar lang kosteloos toegang tot de DOOR community.