Kiezen voor de KLANT
is kiezen voor kansen.

Servicemanagement 4D

Algemeen

Gratis zelftrainboek!

De wereld is veranderd. Vroeger ging het alleen om techniek. Nu bepaalt de klant uw nieuwe zakenleven. Servicemanagers, fieldmanagers, projectleiders en serviceteamleiders kiezen voor de klant en dus voor kansen. Schrijf u in voor dit 4-dimensionale programma met 6x1 klassikale praktijktrainingen, met opdrachten vooraf, tussendoor en achteraf, inclusief 8x1 uur online coaching. Het is een stimulerend verbeterprogramma van één jaar.

Deze training is voor uw organisatie ook geheel op maat beschikbaar. 

 

Resultaten

Na deze 4D-aanpak:

  • Opereert u klantgericht met uw team 
  • Communiceert u duidelijk en direct 
  • Gaat u effectief om met tijd 
  • Coacht en traint u uw team 
  • Bent uzelf het klantgerichte voorbeeld
  • Pakt u commerciële kansen
 

Werkwijze

Na inschrijving:

Het 4D-programma begint op uw training portal 'Zelfdoortrainen®'. Tussen de 6 praktijktrainingen in, wordt deelgenomen aan de kennistoets en het e-assessment, de unieke door DOOR® ontwikkelde digitale DAS-gedragsscan, het Resultaatgericht RitmeOverleg en online coaching van 8x1 uur. Voor  deelname aan de praktijkdag ‘Dag van de Service’ betaalt u niets extra.

Onder voorbehoud van wijzigingen. Het volledige programma weten? Het DOOR-supportteam staat u graag te woord!

 

Onderwerpen

Deze onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

  • Herkennen van gedrag en mentaliteit in uw team
  • Werken met een uitdagend jaarplan
  • Van klachten kansen maken
  • Samenstellen en stimuleren van uw serviceteam
  • Afspraken met medewerkers maken en hen bijsturen
  • Werken met statistieken en kengetallen
  • Een resultaatgerichte teambespreking leiden
  • Uw medewerkers coachen en meegaan naar de klant
  • Organiseren door elke week 12 weken vooruit te kijken
  • Het zelftrainen van uw serviceteam
 

Aanmelden

Duur: 6 tot 10 maanden
Investering: € 4.960,00

Na uw aanmelding wordt contact met u opgenomen om de startdatum en vervolgdata af te spreken.

Aanmelden voor 'Servicemanagement 4D'