Werk op lange termijn
voor korte termijn succes.

Service planning

Algemeen

Gratis zelftrainboek!

Leer uzelf te ontspannen. Leer te plannen. Leer lastig nieuws aan de betrokkenen te brengen. Deze training is voor planners die in de hals van de zandloper staan, tussen alle partijen in: de klant, de helpdesk en de buitendienst. De uitdaging is om klanten en collega’s tevreden te houden en alle verwachtingen te overtreffen. Tijdens deze tweedaagse praktijktraining leert u klantgericht en effectief om te gaan met situaties tijdens het plannen.

Deze training is voor uw organisatie ook geheel op maat beschikbaar. 

 

Resultaten

Na de praktijktraining ‘Service planning’:

  • Kunt u klantgericht vooruitdenken en -doen
  • Handelt u proactief naar en voor klanten en collega’s
  • Plant u lastige zaken als niet-lastig in
  • Neemt u besluiten wars van alle belangen 
 

Werkwijze

Vooraf ontvangt u de DOOR-minipocket ‘Momenten van de Waarheid in de SERVICE’. U neemt deel aan de DAS-gedragsscan, de kennistoets en het e-assessment. De training is een continue afwisseling van theorie, interactie en praktijkoefeningen. Als kers op de taart vindt u de opnamen van uw eigen prestaties op uw persoonlijke training portal ‘Zelfdoortrainen®’. Er wordt getraind in groepen van maximaal zes deelnemers. 

Onder voorbehoud van wijzigingen. Het volledige programma weten? Het DOOR-supportteam staat u graag te woord!

 

Onderwerpen

Deze onderwerpen komen tijdens de training aan bod:

  • Wat verwachten klanten van u als planning?
  • Welke normen zijn belangrijk op de planning?
  • Hoe de structuur van gesprekken te verbeteren?
  • Hoe mee te denken met klanten en collega’s?
  • Hoe van klachten kansen te maken?
  • Hoe brengt u lastig nieuws?
  • Hoe preventie in uw werk door te voeren?
  • Hoe gaat u om met collega’s die incomplete werkorders indienen?
  • Hoe te reageren via e-mail?
 

Aanmelden

Duur: 2x1 dag
Investering: € 1.320,00

Na uw aanmelding wordt contact met u opgenomen om de startdatum en vervolgdatum af te spreken.

Aanmelden voor 'Service planning'