De Servicetechnicus als
de 'verkoper' van de 2e order.

Service

Met het 4-dimensionale Open DOOR-programma werkt u gedurende zes tot tien maanden gestructureerd aan het realiseren van drie harde resultaten. Dit gebeurt door middel van:

  • 6 klassikale praktijktrainingen
  • 8 online coachingssessies
  • APK-verkoopkeuringen,
    de DAS®-gedragsscan,
    e-assessment, kennistoetsen, ritmemetingen 
  • Het lezen van e-boeken, het doen van praktijkopdrachten, het bekijken van videovoorbeeldtrainingen en het trainen van uzelf met behulp van de training portal

Op uw webportal ‘Zelfdoortrainen®’ vindt u alle tools en informatie om stap voor stap door te groeien. Het waarmaken van de gewenste resultaten is het gevolg.

Uniek is het tijdstip van aanvang: NU! Meld u nu aan en begin direct met de training. Hoe? Verras uzelf!

Servicetrainingen

Helpdesk

Wanneer wilt u zelf vanuit de klant bezien, geholpen worden?

Techniek zit DOOR® in de genen. Aan techniek kleven haperingen, storingen, klachten en technische vragen. Dan komt u in beeld. Als helpdeskmedewerker bent u het aanspreekpunt voor interne en externe klanten. Aan u de taak...

Projectmanagement

Wilt u project-paniek voorkomen?

Deze training is in feite een project: in een bepaalde tijd een resultaat voor de klant neerzetten. Dit resultaat hangt in belangrijke mate af van de mate waarin u zich als projectmanager hebt voorbereid, de mate waarin u...

Service planning

Wilt u dat uw serviceplan kakt?

Leer uzelf te ontspannen. Leer te plannen. Leer lastig nieuws aan de betrokkenen te brengen. Deze training is voor planners die in de hals van de zandloper staan, tussen alle partijen in: de klant, de helpdesk en de...

Servicemanagement 4D

Hoe wilt u met uw serviceteam u commercieel onderscheiden?

De wereld is veranderd. Vroeger ging het alleen om techniek. Nu bepaalt de klant uw nieuwe zakenleven. Servicemanagers, fieldmanagers, projectleiders en serviceteamleiders kiezen voor de klant en dus voor kansen. Schrijf...

Vakman-contactman 4D

Wilt u van uw technici ambassadeurs maken?

Het denken is simpel: aan de ene kant bent u vakman. Tegelijkertijd bent u óók contactman: u gaat en staat voor de klant. Dit maakt u tot een ambassadeur van uw bedrijf. Dat betekent dat u uw vak goed beheerst én dat u...