Online verkooptraining

Door de huidige ontwikkelingen rondom het coronavirus werken veel mensen op dit moment vanuit huis. Dat geldt voor jou én mogelijk ook voor jouw klanten. De vraag is; hoe verleid je jouw klanten om online met jou aan de slag te gaan en pak jij als accountmanager online door?

Hoe houd je online contact?

DOOR organiseert een interactieve online training waarin jij als salesmanager, -medewerker of accountmanager antwoord krijgt op bovenstaande vragen. Ook leer je hoe je de online samenwerking met klanten kunt doorzetten.

Na de online training ben jij in staat om:

  • Jouw klanten (of prospects) te verleiden voor een online overleg.
  • Het online overleg instapklaar te maken voor jouw klanten.
  • Weet jij jouw diensten en producten interactief te presenteren.
  • Ben je bewust van de juiste onderdelen voor een effectief online overleg.
  • Weet jij actief af te sluiten én de relatie voort te zetten.

Het programma neemt twee weken in beslag en helpt je om effectief jouw sales vak door te zetten in deze uitdagende tijd. De investering in het programma bedraagt €350,= exclusief BTW. Dit is inclusief twee interactieve online trainingen van twee uur per training, toegang tot de online portal met praktische tips en hulpmiddelen en kosteloos toegang tot de DOOR-community.

Meer informatie?

Klik dan hier!

Werkwijze van deze online sales training of verkooptraining

Een online training van DOOR is altijd op maat en een persoonlijke 'reis'. Daarom wordt bij deze training gestart met een persoonlijk intake. Dit betekent dat je op voorhand wordt gebeld om jouw persoonlijke leerdoelen te inventariseren. Na de online intake ontvang jij de inloggegevens voor jouw trainingsportal ‘www.zelfdoortrainen.nl’ met uitleg over waar, wanneer en hoe online samenkomen voor de training. Alle theorie, modellen en tips worden voorafgaand aan de online trainingen beschikbaar gesteld zodat er tijdens de online training meters gemaakt kunnen worden. Een goede voorbereiding zorgt ervoor dat je zo min mogelijk tijd verliest aan het herhalen van eventuele theorie en zoveel mogelijk aan de slag kunt met het behandelen van praktijksituaties.

Hoe werkt het precies en wanneer begint het?

Praktisch gezien investeer je in een intake, het openen van de portal én twee online trainingen van in totaal 4 uur. Je gaat samen aan de slag met andere sales professionals, verkopers en accountmanagers onder begeleiding van een online DOOR-trainer. 

Hoe kan ik vandaag al wegwijs worden in online doorwerken?

DOOR helpt je nu alvast op voorsprong, hoe van deze uitdagende tijd ook een succes te maken. Neem hiervoor al een kijkje bij onze blogs:

Je kunt je als leidinggevende ook inschrijven voor een speciaal ontwikkelt programma hoe in deze tijd effectief online leiding te geven!

De onderwerpen

  1. Jouw klant verleiden
    Het verleiden van jouw klant (of prospect) voor een online meeting. Wat levert het voor de klant op om in deze periode met veel verandering online met jou samen te komen?
  2. Online samenkomen
    Aan de slag met praktische tips om het online samenkomen voor jouw klant gemakkelijk te maken. Je zorgt ervoor dat jouw klant het als makkelijk, eenvoudig en plezierig ervaart.
  3. Online presenteren
    Het online presenteren van jezelf, jouw producten en/of diensten werkt anders dan bij fysiek samenkomen. Je gaat aan de slag met de manier waarop jij jezelf presenteert en klanten interactief kunt meenemen door jouw presentatie, offerte of andere hulpmiddelen.
  4. Spelregels voor online gesprekken
    Om effectief online gesprekken te voeren wil je een aantal spelregels maken. Je wilt voorkomen dat je steeds door elkaar heen praat óf op elkaar moet wachten. Zorg dus voor een duidelijke aanpak wat betreft ‘doel, tijd, agendapunten, vragen en interactie’.
  5. Afsluiten en doorpakken 
    Wat kan je helpen bij de afronding van een online gesprek om het contact voort te blijven zetten. DOOR geeft je tien tips om resultaatgericht af te sluiten en door te pakken.
Ik ga akkoord met het ontvangen van nieuws en updates. Naast jouw inschrijving of aanmelding zouden we het erg leuk vinden om je te informeren over andere interessante nieuwtjes binnen het vakgebied via nieuwsbrieven of speciale aanbiedingen. Bekijk hiervoor onze privacy policy.