Accountmanagement 4D

Algemeen

Tijdens het programma 'Accountmanagement 4D' wordt jij drie kwartalen vierdimensionaal gecoacht, geprikkeld, gestimuleerd, getoetst en getraind. Waarbij de basis is het werken vanuit strategisch, tactisch en operationeel accountmanagement. Waarbij jij de aanvoerder bent van het klantteam van jouw organisatie. Het team dat de handen ineen slaat om nieuwe of bestaande klanten optimaal te bedienen. Zodat jij meer afspraken maakt, meer offertes uitbrengt, meer (nieuwe) klanten wint en meer omzet behaalt. Jij leert denken, handelen en reageren als een topsporter. En dat zie jij terug in de resultaten.

De vier dimensies van de 4D-aanpak zijn:
1.   6 dagen klassikale praktijktraining
2.   8 verdiepende online videocoachingsessies
3.   deelnemen aan metingen, testen en toetsen
4.   zelf doortrainen met uw persoonlijke trainingsportal

Dit programma is voor jouw organisatie ook geheel op maat beschikbaar.

 

 

Resultaten

Resultaten na dit programma:

  • Jij hebt de stap gemaakt van verkoper naar accountmanager.
  • Jijwerkt vanuit resultaatgerichte accountplannen.
  • Jij bent de aanvoerder van het klantteam die de klant optimaal bedient.
  • Klantgerichtheid en klantbetrokkenheid is de basis van jouw dienstverlening.
  • Klanten krijgen de aandacht die past bij hun positie.
  • Het klantteam realiseert meer offertes, meer omzet, meer nieuwe klanten.

 

 

Werkwijze

Jij volgt het praktijkprogramma ‘Accountmanagement 4D’ in een masterclass van maximaal zes accountmanagers. Het programma is een continue afwisseling van klassikaal trainen, online coaching, videovoorbeelden afkijken en het zelf benutten van de wekelijkse digitale impulsen. Oftewel, de unieke 4-dimensionale aanpak. Jij oefent daarbij 85% van de tijd op praktijksituaties. Wat Jij hierbij nodigt hebt, blijkt uit de nulmeting die u vooraf doet en de metingen die daarop volgen: de APK-verkoopkeuring, digitale DAS-gedragsscan, e-assessments en kennistoetsen.

 

Veranderhuis: onvergelijkbare trainingslocatie
Jij wordt voor de zes praktijktrainingen verwacht op een trainingslocatie die zijn gelijke niet kent: het Veranderhuis. Het hele Veranderhuis draagt in alle hoeken en gaten uit: ‘Veranderen is leuk!’ Even meekijken? Kijk dan op www.veranderhuis.nl.

 

 

Onderwerpen

Deze en meer onderwerpen komen tijdens het programma aan bod:

  • Werken vanuit een verkoop- of accountplan en dit intern en extern ‘verkopen’.
  • Accountmanagement inrichten op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
  • Herkennen van het gedrag van anderen en hierop inspelen.
  • Klanten gestructureerd de passende aandacht geven.
  • Van advies naar offerte tot en met het op afstand sturen van het orderproces.
  • Onderhandelen en netwerken (persoonlijk en via sociale media).
  • Zelftraining op het breken van records.

 

 

Aanmelden

Duur: 3 kwartalen
Investering: € 3.960,00

Na jouw aanmelding worden de startdatum en nulmeting gepland.

Schrijf je nu in!