Klantcontactcenter-management 4D

Algemeen

Gratis zelftrainboek!

Het aantal buitendienstverkopers neemt steeds verder af. Binnendienst en aftersales benaderen actief de klant. De binnendienst wacht niet meer tot de klant belt, maar valt aan, vraagt naar extra orders, maakt afspraken voor de buitendienst en coördineert het klantcontact. Aftersales werkt als salessupport, informeert en stimuleert klanten. De buitendienst is het klankbord voor klanten, doet aan netwerken en verkoopt op ondernemersniveau. Utopie? Niets daarvan. Met 'Klantcontactcenter-management' leert u op deze manier te denken en te doen. Toont u zich de salesmanager van morgen. 

Deze training is voor uw organisatie ook geheel op maat beschikbaar.

 

Resultaten

Na deze 4D-aanpak:

  • Leidt u uw team naar resultaatgericht werken
  • Benut u kansen op een georganiseerde manier
  • Verbetert u uw verkoopresultaten met 5x4-plannen
  • Coacht en traint u uw team om het beter te doen
  • Geeft u leiding aan een winnend team
 

Werkwijze

Na inschrijving:

Het 4-dimensionale programma begint meteen op de webportal 'Zelfdoortrainen®'. Tussen de 6 klassikale praktijktrainingen in, neemt u deel aan een bijpassend e-assessment , de unieke door DOOR® ontwikkelde digitale DAS-gedragsscan, de kennistoets ‘Klantcontactcenter-management 4D', het Resultaatgericht RitmeOverleg en 8x1 uur online coaching. Voor deelname aan de praktijkdag ‘Dag van de Verkoper' betaalt u niets extra.

Onder voorbehoud van wijzigingen. Het volledige programma weten? Het DOOR-supportteam staat u graag te woord!

 

Onderwerpen

Deze onderwerpen komen tijdens de training aan bod: 

  • Werken met klant-, werk- en mailplatforms
  • Het benadrukken van uw BTW (Betere Toegevoegde Waarde)
  • Het bewust toepassen van telemarketing en telesales
  • Teams individueel en als groep coachen
  • Aanvallen vanuit een gesloten verdediging
  • Een aanvallende verkoopvergadering leiden
  • Elke week 12 weken vooruitkijken
  • Zelf uw verkoopteam DOORtrainen
 

Aanmelden

Duur: 6 tot 10 maanden
Investering: € 4.960,00

Na uw aanmelding wordt contact met u opgenomen om de startdatum en vervolgdata af te spreken.

Aanmelden voor 'Klantcontactcenter-management 4D'