Klanten betalen
uw salaris.

Veranderen voor de KLANT 4D

Algemeen

Gratis zelftrainboek!

Klanten betalen uw salaris. Klanten geven uw organisatie een toekomst. Klanten gunnen u en uw collega’s een heerlijke vakantie. Collega’s kunnen ook klanten zijn: de zogenoemde interne klanten. Klanten zijn normale mensen: mensen zoals uzelf. Spreek daarom collega’s aan die voor de klant verzaken. Die lelijk over klanten praten. Want klanten geven u en uw collega’s werk. Stap daarom over op het klantgericht denken en doen. Benut het 4-dimensionale programma 'Veranderen voor de KLANT'. Zo installeert u met harde resultaten de 10 stappen om definitief te veranderen voor de klant.

Deze training is voor uw organisatie ook geheel op maat beschikbaar. 

 

Resultaten

Na de 4D-aanpak is uw organisatie in staat om:

  • Te zorgen dat (interne) klanten enthousiast terugkomen
  • Intern transparant en duidelijk met elkaar te communiceren
  • Spookkosten te halveren
  • Harde resultaten te behalen
 

Werkwijze

Na inschrijving:

Alles begint met de 0-meting en het bepalen van de harde resultaten die u wilt behalen. Vervolgens start het 4-dimensionale programma met 6 klassikale praktijkdagen, 8 online coachingssessies, wekelijkse videotrainingen en digitale dagimpulsen. In een periode van acht maanden neemt uw organisatie deel aan de DAS®-gedragsscan, e-assessments, kennistoetsen, metingen van de klant- en teamperformance. Na het nemen van de 10 stappen, resten nog het vieren van successen en het verankeren van wat goed gaat.

Onder voorbehoud van wijzigingen. Het volledige programma weten? Het DOOR-supportteam staat u graag te woord!

 

Onderwerpen

Deze onderwerpen komen tijdens de training aan bod: 

  • De klant in alles voorop
  • De 0-meting in de praktijk
  • Visie, missie, kernwaarden en harde resultaten
  • Formeren van een KAT (Klant AdviesTeam)
  • Het belang van normen en waarden (Momenten van de Waarheid)
  • Een cultuuromslag met een verbeterde interne communicatie
  • Werken met een 5x4-veranderplan om tijd te winnen
  • Meten is weten: wat kan - zowel intern als voor de klant - beter?
  • De cruciale rol van ‘LOCT.’: Leidinggeven, Organiseren, Coachen, Trainen
  • Speel totaalvoetbal om klanten te houden en te winnen
  • VVVV&V: Vieren, Verankeren, Verbeteren, Vernieuwen & Veranderen
 

Aanmelden

Duur: 6 tot 10 maanden
Investering: € 4.960,00

Na uw aanmelding wordt contact met u opgenomen om de startdatum en vervolgdata af te spreken.

Aanmelden voor 'Veranderen voor de KLANT 4D'