Service management

De wereld is veranderd. Vroeger ging het alleen om techniek. Nu bepaalt de klant het nieuwe zakenleven.

Een cursus van DOOR is altijd op maat en een persoonlijke 'reis'. Daarom wordt bij deze training 'Service management' gestart met een persoonlijk intakegesprek. Het betekent dat jouw DOOR trainer met jou en met jouw leidinggevende een open gesprek voert. De uitkomsten worden vertaald in een cursus planning voor jou op maat. Na de intake ontvang jij jouw inloggegevens voor jouw trainingsportal www.my.dooracademy.nl met jouw persoonlijke trainingsschema. Het programma bestaat uit twee trainingsdagen samen met maximaal vijf andere deelnemers. Zo wordt de persoonlijke aandacht maximaal gegarandeerd en leer jij optimaal van anderen. Daarnaast vinden drie online coach bijeenkomsten plaats, om het geleerde in jouw service praktijk te borgen en te zorgen dat jij de planningstechnieken maximaal in jouw praktijk kunt toepassen. Het programma wordt afgesloten met uitreiking van de certificaten samen met jouw leidinggevende en de andere deelnemers. Je wordt daarna onderdeel van de DOOR community en blijft continu op de hoogte van nieuwe service inzichten!

Een intakegesprek, waarvoor is dat precies?

DOOR gelooft dat iedereen uniek is. Daarom wordt het programma afgestemd op jouw persoonlijke behoeftes en wensen. Wij geloven dat je dan gaat voor een opleiding tot planner met impact. Tijdens de intake met jou en jouw leidinggevende worden de uitgangspunten voor het programma bepaald. Deze worden samen met jou verwerkt in een persoonlijke trainingsschema dat gedurende het hele programma centraal staat.

Waarom in groepen van zes deelnemers?

Dit programma is niet zomaar een opleiding, maar een resultaatgericht programma. Jouw DOOR trainer gaat een intensief begeleidingstraject met je aan (net als met de andere vijf deelnemers). Daarnaast is het belangrijk dat er tijdens de service training voldoende aandacht is voor iedereen. Daarom is de maximale groepsgrootte per trainer 6 deelnemers.

Deze opleiding begint een paar keer per jaar. De training 'Service management' neemt ongeveer 6 maanden in beslag en helpt je échte resultaten te boeken met jouw klanten. Neem contact op voor de actuele startdata. 

Trainings gegevens
  • Online
  • 6 maanden
  • Max. 6 deelnemers
  • Prijs is afgestemd op jouw situatie
  1. Service management technieken
  2. Service monteurs ontwikkelen
  3. Data driven service
  4. Service & sales
Een programma op maat gemaakt voor jouw organisatie?
DOOR - Maatwerk

Vraag meer informatie aan