Momenten van de Waarheid voor de KLANT

Algemeen

Gratis zelftrainboek!

Een klant is een mens. Mensen kopen bij mensen. De klant wil als mens aandacht. Wil antwoord krijgen op de gestelde vragen. Wil dat u gemaakte afspraken nakomt. Wil dat u zijn stoutste verwachtingen overtreft.

De praktijkdag ‘Momenten van de Waarheid voor de KLANT’ is bedoeld om door te geven aan iedereen in uw organisatie. Van receptie tot en met de directievoorzitter. 

Neem zelf het voortouw en schrijf u in voor deze praktijkdag. De bestseller ‘Momenten van de Waarheid voor de KLANT’ vormt de rode draad. Het 5x4-plan om deze praktische eenvoud uit te rollen, is uw Moment van de Waarheid. Het moment om het te doen!

 

Resultaten

Na deze praktijkdag:

  • Waarderen klanten de gedragsverandering in uw organisatie
  • Kijkt u anders naar (interne) klanten
  • Rolt u de ‘Momenten van de Waarheid’ uit als een ontdekkingsreis 
  • Wordt het aanspreken van collega’s die verzaken, een tweede natuur
  • Wordt het complimenteren als ‘Momenten’ goed gaan, een feest
 

Werkwijze

Na inschrijving:

  • Het programma vindt u op uw webportal 'Zelfdoortrainen®'
  • Deelname aan de APK-keuring ‘Momenten van de Waarheid’
  • Voorbereiding aan de hand van het e-boek ‘Momenten van de Waarheid’
  • In 5 stappen de ‘Momenten van de Waarheid' uitrollen op de zaak
 

Onderwerpen

Deze onderwerpen komen tijdens de training aan bod: 

  • Wat zijn ‘Momenten van de Waarheid’?
  • Denken vanuit de klant
  • Momenten van de Waarheid: APK-keuring
  • Momenten van de Waarheid in het verlengde van de visie
  • Momenten van de Waarheid doorgeven aan iedereen in uw organisatie
  • Aanspreken van collega’s die verzaken
  • Complimenteren als ‘Momenten’ goed gaan
  • In 5 stappen de ‘Momenten van de Waarheid'' uitrollen
  • Successen vieren
 

Aanmelden

Duur: 1 dag
Investering: € 995,00

Na uw aanmelding wordt contact met u opgenomen om de datum af te spreken.

Aanmelden voor 'Momenten van de Waarheid voor de KLANT'