Waar haakt uw klant af?
Ervaar wat klanten ervaren met uw organisatie.

Klantenreis/Customer Journey

Algemeen

Gratis zelftrainboek!

Volg de reis van de klant in uw organisatie. Een klant die belt, bestelt, betaalt, bezoekt, geniet, inspreekt, klaagt, kijkt, luistert, mailt, schrijft, wacht, zapt. 

Wanneer wordt de klant warm van de warmte van uw organisatie? Waar haakt hij af? Ga op deze praktijkdag in de schoenen van de klant staan. Ervaar wat klanten ervaren met uw organisatie. Met uw administratie, binnendienst, boekhouding, contactcenter, directie, ICT, klantenservice, logistiek, magazijn, marketing, secretariaat, service, showroom, support, verkoop. 

 

Resultaten

Na deze praktijktraining:

  • Kent u de reis die klanten in uw organisatie afleggen
  • Weet u op elk contactmoment (van de waarheid) wat u te doen staat
  • Hebt u een plan van aanpak om uw collega’s hun klantreis te laten ervaren
 

Werkwijze

Na inschrijving:

  • U begint uw klantreis op uw webportal 'Zelfdoortrainen®'
  • De klanttevredenheid wordt ‘standaard’ gemeten
  • Op de dag zelf gaat uw klantreis langs de 8 te nemen stappen
  • U sluit af met het allesonthullende veranderdiner ‘Wie kilde de klant?’ 
  • Met het meegekregen hulpmiddelenpakket laat u collega's op de zaak hun klantreis ervaren 
 

Onderwerpen

Deze onderwerpen komen tijdens de training aan bod: 

  • Wat is de klantreis tot aan de order?
  • Na de koop: hoe anders is de klantreis nu?
  • Help! Een storing! Verandert de reis?
  • De klant betaalt niet voor zijn reis 
  • De klantreis van interne klanten
  • Meten is weten
  • Klanteigenaar van een contactmoment zijn
  • Samen ‘de aankomst’ vieren.
 

Aanmelden

Duur: 1 dag
Investering: € 995,00

Na uw aanmelding wordt contact met u opgenomen om de datum af te spreken.

Aanmelden voor 'Klantenreis/Customer Journey'