Ga in gesprek!

Hoe maak jij klantgerichtheid écht zichtbaar in de ICT?

Op vrijdag 13 juni organiseert DOOR een exclusief Ronde Tafelgesprek voor ICT-directies en teamleiders. In een kleinschalige setting duiken we in de vertaalslag van klantstrategie naar gedrag op de werkvloer. Voor wie?

  • ICT-leidinggevenden die klantgerichtheid willen versterken
  • Professionals die klantbeleving structureel willen verankeren
  • Organisaties die de vertaalslag willen maken van strategie naar gedrag

Van strategie naar dagelijkse realiteit

In de ICT-sector is klantgerichtheid geen luxe meer, maar een basisvoorwaarde voor succes. Toch blijkt het lastig om klantgericht gedrag structureel te verankeren in een technisch georiënteerde organisatie. Strategieën zijn er genoeg – maar hoe breng je ze tot leven in de praktijk?

Veel organisaties worstelen met vragen als:

  • Hoe maak ik klantgerichtheid concreet voor technische teams?

  • Hoe zorg ik dat het klantbelang leidend wordt in beslissingen?

  • Hoe verhoog ik het eigenaarschap richting de klant?

Wat levert het jou op?

  • Nieuwe inzichten over klantgerichtheid binnen technische omgevingen

  • Praktische strategieën van een ervaren expert

  • Leren van collega-leidinggevenden: wat werkt wél, en wat niet?

  • Concrete acties om direct mee aan de slag te gaan

  • Persoonlijke uitwisseling in een kleine groep (max. 10 deelnemers)

Praktische informatie

Datum: Vrijdag 13 juni

Tijd: 10:00 – 13:00 (inclusief lunch)

Locatie: Kasteel Heemstede, Houten

Deelname: Kosteloos (beperkt aantal plekken)

Waarom dit hét moment is

De klantverwachting stijgt. ICT-bedrijven die klantgericht denken en handelen kunnen zich onderscheiden, versterken klantrelaties én verhogen klantloyaliteit. Organisaties die nu geen stappen zetten, verliezen terrein aan wie dat wel doet. Wil je erbij zijn? Laat je gegevens achter via onderstaand formulier. Je ontvangt direct een bevestiging.

Ronde Tafelgesprek - ICT

*