Op vrijdag 13 juni organiseert DOOR een exclusief Ronde Tafelgesprek voor ICT-directies en teamleiders. In een kleinschalige setting duiken we in de vertaalslag van klantstrategie naar gedrag op de werkvloer. Voor wie?
In de ICT-sector is klantgerichtheid geen luxe meer, maar een basisvoorwaarde voor succes. Toch blijkt het lastig om klantgericht gedrag structureel te verankeren in een technisch georiënteerde organisatie. Strategieën zijn er genoeg – maar hoe breng je ze tot leven in de praktijk?
Veel organisaties worstelen met vragen als:
Hoe maak ik klantgerichtheid concreet voor technische teams?
Hoe zorg ik dat het klantbelang leidend wordt in beslissingen?
Hoe verhoog ik het eigenaarschap richting de klant?
Nieuwe inzichten over klantgerichtheid binnen technische omgevingen
Praktische strategieën van een ervaren expert
Leren van collega-leidinggevenden: wat werkt wél, en wat niet?
Concrete acties om direct mee aan de slag te gaan
Persoonlijke uitwisseling in een kleine groep (max. 10 deelnemers)
Praktische informatie
Datum: Vrijdag 13 juni
Tijd: 10:00 – 13:00 (inclusief lunch)
Locatie: Kasteel Heemstede, Houten
Deelname: Kosteloos (beperkt aantal plekken)
De klantverwachting stijgt. ICT-bedrijven die klantgericht denken en handelen kunnen zich onderscheiden, versterken klantrelaties én verhogen klantloyaliteit. Organisaties die nu geen stappen zetten, verliezen terrein aan wie dat wel doet. Wil je erbij zijn? Laat je gegevens achter via onderstaand formulier. Je ontvangt direct een bevestiging.