Testimonials

‘Tijdens het programma heb ik geleerd hoe ik effectief mijn team kan aansturen. Daarnaast ontdekte ik het belang van focus voor de SLA's, bewust aandacht voor mijn team en medewerkers als persoon. Door de praktijkgerichte aanpak kon ik direct ervaren wat het effect was. Het gevolg: betere salesresultaten op het project Marktplaats.’

‘Het programma was leerzaam, confronterend en waardevol voor mij en voor mijn bedrijf. Samen met de collega's hebben wij het programma gevolgd en vooral het sparren met gelijkgestemden vonden wij erg leuk. Het maakt niet uit waar je als managementassistent werkt, veel 'problemen' zijn in alle bedrijven hetzelfde.’

‘Het programma van DOOR® heeft zowel het bedrijf als de deelnemers veel gebracht. Belangrijkste resultaten zijn: (nog) meer omzet, efficiënter kunnen omgaan met spaarzame tijd en vooral inzicht en bewustwording van goede maar ook ontwikkelpunten. De humor, passie voor het vak en het enthousiasme van Gijs Megens heeft de medewerkers geprikkeld om te groeien.’

‘Dümmen Orange  is wereldwijd top 3-speler op het gebied van veredeling, vermeerdering en vermarketing van bloemen en planten. Dümmen Orange ervaart internationaal beduidend betere verkoopresultaten dankzij de 5x4-aanvalsplannen van DOOR Training & Coaching. Internationaal managen op resultaten en activiteiten is met dit unieke hulpmiddel een feest.’

‘Dit programma was zeer waardevol voor mij door de maximale aandacht die ik kreeg en door de effectieve oefening in de praktijk met hulpmiddelen zoals video-opnames, tablet en situatie-oefeningen. Daarnaast had de nadruk op presteren bij mij het effect dat ik het programma niet als vrijblijvend ervoer: ik moet er ook echt iets mee doen.’ 

‘Bij de verkiezing van ‘Verkoopteam van het jaar 2012’ waren wij het winnende team. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend trots op. Maar vooral danken we de DOOR-trainer voor zijn doortastende aanpak en ondersteuning bij het veranderproces dat binnen VBH Nederland is ingezet. Vanaf nu staat bij ons de klant echt centraal!’
‘De training heeft mij, in een prettige en open sfeer, het juiste inzicht gegeven. Ik weet nu wat ik kan doen en verbeteren in het coachen van mijn medewerkers.’

‘Dankzij het programma Verkopen heb ik mijn verkooptechnieken verbeterd en uitgebreid. De inhoud was afgestemd op mij persoonlijk én op mijn vakgebied. Hierdoor kreeg ik zicht op mijn zwakke punten en hoe ik die kan verbeteren. Ik heb ontdekt hoe belangrijk het is de verkoop in een vast patroon af te handelen, van order tot afspraak. Dit is voor nieuwe en bestaande relaties een winnende verkoopstrategie.’

‘Het programma Presenteren met Passie heeft het directieteam en mijzelf geleerd echt anders met presentaties om te gaan. Zowel presentaties voor de eigen organisatie als stimulerende presentaties voor onze klanten.’

‘Met een intensief coachings- en trainingsprogramma zijn de general managers in acht landen van evenveel vestigingen in staat gesteld om elke dag, elke week en elke maand het eigen team te trainen. Zij maakten een metamorfose door van reactief naar proactief. Het DOOR-team stelde deze verantwoordelijke landenmanagers in staat om de beoogde resultaten te behalen.’

'Het programma Leidinggeven helpt mij en mijn team de blik op de toekomst te houden. Het zorgt ervoor dat je verder kijkt dan morgen en overmorgen. Hierdoor kunnen we resultaten realiseren op de lange termijn.'

‘Vanwege mijn jarenlange saleservaring ben ik altijd erg sceptisch als het gaat om accountmanagementtrainingen. Dit programma heeft mij echter aangenaam verrast en bleefprikkelen. Het is dynamisch, soms confronterend en altijd een prettige afwisseling van theorie en praktijk. Ik pas het geleerde nog steeds dagelijks toe. Resultaat: veel tevreden klanten.’

‘Ik heb de Dag van de Managementassistent twee keer mogen ervaren, één keer als deelnemer en één keer als jurylid. Beide dagen heb ik als zeer inspirerend ervaren; ik kwam er vol nieuwe energie vandaan. Mede dankzij de leerzame en leuke workshops. Ook was het een uitstekende gelegenheid om te sparren met andere managementassistenten in een gezellige ambiance.’

‘Met mijn collega heb ik genoten van de perfect organiseerde Dag van het Commercieel Beter Worden. Opvallend waren de goede zorg en persoonlijke benadering. De trainingen waren leerzaam, spannend en positief interactief opgebouwd. Het programma heeft ons geïnspireerd en menige eyeopener gegeven. Het resultaat: een week na de dag tekende een klant een vijfjaarcontract, waar deze dat eerst niet wilde.’

‘Wat ik heb geleerd tijdens het programma Aanvallende Binnendienst, kan ik direct toepassen in mijn dagelijkse werkzaamheden. Zo pas ik continu de OPA-structuur toe in de communicatie met mijn klanten en prospects. Hiermee houd ik de leiding in mijn gesprekken. Resultaat: goede en duidelijke communicatie.’

‘Bij DOOR lag vanaf de eerste dag de rode loper voor mij uit. Het enthousiasme van de trainer werkte aanstekelijk. Ook was de sfeer zeer ontspannen, al werd er hard gewerkt. Inmiddels heb ik weer zicht op hoe ik mijn team naar het wereldkampioenschap kan coachen.’

‘Onze managers en medewerkers hebben enkele jaren met succes deelgenomen aan het programma ‘Klantgerichtheid Loont Als Nooit Tevoeren’. De zeer ervaren praktijktrainers hebben met een volledig op onze situatie afgestemd programma een cultuurverandering tot stand gebracht. Dit heeft geleid tot een organisatie waarin de klant echt centraal staat.’

‘De nadruk ligt op continuïteit en een repeterend trainingsmodel waarbij iedereen in de organisatie betrokken is. Dit was een mooi uitgangspunt voor de samenwerking met DOOR®. Ik merkte al snel dat ons MT een veel hechtere eenheid ging vormen. De verantwoordelijkheid die bij een gezamenlijk doel hoort, gaat als een olievlek door de organisatie. Het is niet vrijblijvend en dat werkt!’

‘Bob heeft ons met zijn ruime ervaring binnen Service Business Development en zijn ‘down-to-earth-benadering’ geholpen met deze stap in onze ontwikkeling. Van een kwalitatieve reparatie naar een ‘Perfect bezoek’. Echt een andere dimensie!’

‘De DOOR-trainer zet zijn commerciële ervaring om in een praktische training. In vijf sessies is het accountmanagement van Haute Equipe weer helemaal opgefrist met harde  resultaten. De enorme drive en betrokkenheid van het DOOR-team met onze organisatie maken samenwerken iedere keer weer tot een goede ervaring.’

‘De afdeling heeft het programma als inspirerend, doeltreffend en direct toepasbaar ervaren. Een hele duidelijke en praktische aanpak, die ervoor zorgde dat het behandelde direct toe te passen is. Voor zowel het management als de servicemedewerkers in binnen- en buitendienst.’

‘Het programma van DOOR® brengt je in een rap tempo naar resultaten. Dit dankzij de praktijkgerichte coaching van de trainer. Het helpt je doelen haalbaar maken en houdt je scherp!’

‘Tijdens de praktijktraining Onderhandelen heb ik ontdekt hoe belangrijk een goede voorbereiding is; dit is het halve werk. De persoonlijke aandacht, het oefenen, terugkijken en de opbouwende kritiek daarbij, maken dat deze training professioneel én privé een aanwinst is voor het dagelijks zakendoen.’

‘De WMO-transitie is voor onze organisatie een belangrijk traject. Hierbij sturen we op een optimale relatie met de diverse gemeenten. Watze Monsma heeft goed meegedacht hoe dit vorm te geven en door te vertalen naar een training die helemaal aansloot op onze dagelijkse praktijk. ‘Duidelijk, enthousiast, praktisch, prikkelend en verstand van zaken’ waren de complimenten die de deelnemers gaven.’