‘Succesvol ‘retailen’?
Versla internet!’

Linda Dirksen

De behoeften en de wensen van de consument veranderen. Klanten oriënteren zich eerst online, kijken vervolgens in de winkel en kopen uiteindelijk online. Met uw prijs kunt u niet tegen e-commerce op. Gevolg: de conversie loopt terug. Klanten kunnen echter niet het enthousiaste en persoonlijke advies van uw medewerkers online kopen. Zie het als een kans. Linda zet zich in om u te laten excelleren in uw toegevoegde waarde: ongevraagd helpen, uw klant op ideeën brengen en hen (meer) te  laten kopen. 

Fanatiek. Ja, dat is Linda. Ook gedreven. Linda  zet nu eenmaal alles op alles om u te laten zien hoe u de beste in uw vak kunt zijn. Te laten zien hoe u klanten wint door doelgericht te werk te gaan en resultaten centraal te stellen. Om zo de commerciële slagvaardigheid van uw team te vergroten. Een mentaliteitsverandering teweeg te brengen. Elke dag de dingen laten gebeuren die moeten gebeuren. 

Is het ook voor u tijd om de klant voorop te zetten? 

Neem contact op.

Bel Linda op 06-44017758 of stuur direct een mail via [email protected]