‘De verkoop dekt de basiskosten.
De serviceafdeling zorgt voor de winst.’

Bob van den Heuvel

U hoort het dagelijks van uw klanten. Klanten willen geen techneut meer. Klanten willen gewoon dat hun apparaten werken zoals ze zouden moeten werken. Dit betekent dat uw servicemedewerkers niet alleen technisch de beste moeten zijn. Ze moeten ook met de klant kunnen communiceren. De klant wil precies weten wat er gedaan is, welke onderdelen vervangen zijn en waarom. Om uw service medewerkers bewust te maken van dit denken helpt Bob u graag met de meest moderne hulpmiddelen. Het service management en middenkader vervullen daarin altijd een cruciale rol.

Op een positief kritische wijze wordt u gestimuleerd met prikkelende oplossingen om het iedere dag beter te doen. Beter voor de klant, beter voor uw bedrijf en beter voor uzelf. Met een groot hart voor serviceverlening wordt u uitgedaagd om te denken en handelen vanuit uw eigen ideaalplaatje. Het resultaat is dat u en uw medewerkers (nog) beter gaan presteren bij uw klanten. Uw klant ervaart minder stilstand, meer rendement uit uw technische oplossingen en een uitmuntende service organisatie.

Neem contact op.

       

 

Testimonial

Eric Steffers - Servicemanager bij Miele Professional.

‘Bob heeft ons met zijn ruime ervaring binnen Service Business Development en zijn ‘’down to earth’’ benadering geholpen met de volgende stap in onze ontwikkeling. Van een kwalitatieve reparatie naar een ‘’Perfect bezoek’’. Echt een andere dimensie!'