DOOR® is vertegenwoordigd in 67 landen.

DOOR International

In 1991 stelden DAF Trucks, IBM en Opel aan DOOR® de vraag: “Wat jullie in Nederland presteren, kunnen jullie dat met dezelfde kwaliteit ook in de rest van Europa?”

Het antwoord na een lokaal onderzoek luidde: "YES!!!"

Binnen een jaar werd in 12 landen een franchiseorganisatie naar Nederlands model uitgerold. Binnen 3 jaar volgden nog eens 15 landen. 27 landen in totaal.

In 2015 is DOOR® vertegenwoordigd in 67 landen en wordt de organisatie vanuit Wiesbaden, Duitsland, geleid door DOOR International. In de Benelux wordt nog steeds het originele franchisemodel, zoals ooit in Nederland ontwikkeld, met de aanpassingen van NU, toegepast. Wereldwijd staat de DOOR Training & Development Academy bekend als HET voorbeeld in de markt.

DOOR® heeft in de afgelopen dertig jaar programma’s ontwikkeld voor onder andere ABN AMRO, Adidas, Charles Vögele, DSM, IBM, General Motors, Harley Davidson, Hyundai, Microsoft, Nike, Philip Morris, Sony, Velux en Vodafone.

Tegenwoordig worden met name klantgerichtheids- en 4-dimensionale verkoopprogramma’s ontwikkeld op basis van zelfdoortrainen voor multinationale organisaties als Canna, Charles Vögele, Drümmen Orange,  Hunter Douglas, KAISER+KRAFT, Sanoma, Wilhelm Willemsen.