Masterclass Klantgerichtheid in de Zorg

Verbeter de klantgerichtheid in uw organisatie
Marktwerking in de zorg heeft uw landschap danig veranderd. Er is ineens sprake van concurrentie, strijd om de gunsten van de cliënt, tarief discussie en behoefte aan ‘de blik naar buiten’. 

De cliënt staat centraal. Enerzijds vanuit uw roeping om hoogwaardige zorg aan deze cliënt te kunnen leveren. Anderzijds, omdat cliënten het financiële bestaansrecht van uw organisatie zijn.

Tussen u en potentiele cliënten bewegen zich netwerkpartners. Hoe beter uw relatie met deze netwerkpartners, hoe groter de kans om met potentiele cliënten in gesprek te komen. Betere relaties bouwt u door aandacht te geven aan en van toegevoegde waarde te zijn voor uw netwerk.

Kom werken aan een verhoging van uw klantgerichtheid
Kom luisteren. Kom meedoen. Kom werken aan een enthousiast en ‘gunnend’ netwerk, structuur in marktbewerking en een verrassende invulling van klantgerichtheid. In één middag krijgt u de handvatten om zelf door te pakken.

Het Veranderhuis
De praktijkgerichte 'Masterclass Klantgerichtheid in de Zorg' wordt georganiseerd op donderdag 12 oktober 2017 in het unieke en verrassende Veranderhuis in Doorn.

10 redenen om te kiezen voor de 'Masterclass Klantgerichtheid in de Zorg’
1. De cliënt staat centraal en blijft centraal staan
2. U maakt uw netwerk inzichtelijk en stelt prioriteiten
3. Uw medewerkers worden zich bewust van hun rol in relatiebeheer
4. U bindt uw netwerk nog meer aan u door toegevoegde waarde te bieden
5. Wat geldt voor netwerkpartners geldt ook voor potentiele netwerkpartners
6. Zelf-doen-stappenplan om klantgericht relatiebeheer te implementeren
7. Heel 2017 wordt u verder gecoacht en begeleid
8. Ideeën opdoen in het verrassende Veranderhuis
9. Kennis delen en ervaring opdoen in weinig tijd
10. U leert van de ervaringen van andere deelnemers

Ga naar de website