Masterclass KLANT

Masterclass KLANT

Uw klantgerichtheid bepaalt het succes van uw organisatie. Toch verliezen veel organisaties elk jaar meer dan een kwart van hun klanten. Nooit is één persoon of één oorzaak hiervoor verantwoordelijk. Een veelvoud aan missers en misvattingen gaan achter deze verliezen schuil. 

Wilt u weten waarom klanten naar een andere leverancier gaan? En hoe u dat kunt voorkomen? Kies dan voor een training klantgerichtheid die zijn gelijke niet kent. Schrijf u in voor de meesterlijke 'Masterclass KLANT'. 

Train mee en maak de klant weer koning
Kom luisteren. Kom meedoen. Kom werken aan enthousiast tevreden terugkomende klanten. U gaat na deze communicatietraining terug naar uw organisatie met handvatten, ideeën, metingen, een plan van aanpak, videovoorbeelden en een zelf-doen-stappenplan. 

Masterclass K.L.A.N.T. op donderdag 28 september
De praktijkgerichte 'Masterclass KLANT' wordt georganiseerd op donderdag 28 september 2017 in het unieke en verrassende Veranderhuis in Doorn.

10 redenen om te kiezen voor de 'Masterclass KLANT' 

1.    Als KLANT krijgt u het voorbeeld om het voorbeeld voor uw klanten te zijn
2.    U krijgt handvatten ‘thuis’ direct aan de slag te gaan
3.    Als u de juiste stappen zet, halveert u uw spookkosten
4.    Het is coachen, trainen en uitwisselen van ideeën in één
5.    DOOR® is al 35 jaar kampioen in Klantgerichtheid
6.    Zelf-doen-stappenplan om zelf mee aan de slag te gaan
7.    Tot aan de zomer wordt u gecoacht en begeleidt
8.    Ideeën opdoen in het verrassende Veranderhuis
9.    Kennis delen en ervaring opdoen in weinig tijd
10.  U leert van de ervaringen van andere deelnemers