Dag van de Service

Dag van de Service

In deze uitdagende tijd maken de servicevaardigheden van een bedrijf het verschil: medewerkers die niet alleen doen wat van hen wordt verwacht maar een stapje extra zetten voor de klant. Service is immers geen afdeling maar een mentaliteit waarmee de serviceafdeling zich kan onderscheiden. Tijdens de ‘Dag van de Service’ krijgen servicemanagers en
-medewerkers handvatten aangereikt om het nog beter te doen voor de klant.

U kunt deelnemen aan vier trainingen van een uur, waarbij u de keuze heeft uit verschillende trainingen. Bijvoorbeeld de training over serviceplanning, waarbij deelnemers leren op welke manier de planningsafdeling kan bijdragen aan rust in de serviceorganisatie. Hoe kunnen zij zorgen dat uw klanten langer bij u blijven? Of de training over non-verbale communicatie tijdens de service. Want ons non-verbale gedrag bepaalt voor 58% of de ontvanger u begrijpt en wil geloven.

De 'Dag van de Service’ is een masterclass voor servicemedewerkers die de klant nog beter willen helpen. Voor servicemedewerkers in de binnen- en buitendienst die beseffen dat de klant geen ‘mannetje’ wil, maar een verhoging van de uptime. De serviceklant anno 2017 wil de zekerheid dat zijn productie of bedrijfsproces gewoon doorgaat.

Het doel van deze dag is om u tips en handvatten te geven waarmee u uw commerciële servicevaardigheden verder kunt aanscherpen. Daardoor kunt u de klant nog beter overtuigen van uw servicecontracten, preventief onderhoud en overige servicediensten. 

De ‘Dag van de Service’ heeft elk jaar in juni plaats in het Veranderhuis te Doorn. U wilt er toch ook bij zijn?