Kwaliteit is een geschenk dat u 
elkaar elke dag kunt geven. 

Dagelijkse DOOR®Denker

Meld u zonder kosten aan voor de dagelijkse of wekelijkse DOOR®Denker: een prikkel of prachttekst. Vaak ingezonden door een van de 45.000 dagelijkse ontvangers. Een mail sturen ([email protected]) of bellen (+31 (0)343 49 94 00) kan ook altijd.

Donderdag 21 september 2017

'Een klant is een mens, die erkend en herkend wil worden.'

Woensdag 20 september 2017

'De snelste manier om een klant te verliezen, is door hem af te sluiten.'

Dinsdag 19 september 2017

'Praat niet zoveel over jezelf, dat doen anderen wel als je weg bent.'

Vrijdag 15 september 2017

'Wie heb je als nieuwe klant gewonnen? Blij?'

Donderdag 14 september 2017

'Een glimlach kost minder dan elektriciteit en geeft meer licht.'

Woensdag 13 september 2017

'Ook de besten moeten hun kwaliteit verbeteren om aan de top te blijven!'

Dinsdag 12 september 2017

'De aandacht die u elke klant geeft, krijgt u terug in omzet.'

Vrijdag 8 september 2017

'Wat zeiden jouw klanten in regio Noord toen je vroeg: ‘Hoeveel potentiële klanten heb je gesproken tijdens jouw vakantie?’'

Donderdag 7 september 2017

'De concurrentie wordt sterk van hetgeen u laat liggen.'

Woensdag 6 september 2017

'Benader elke dag een vergeten klant.'

Dinsdag 5 september 2017

'Sluit één klant uit en ’t hek is van de dam.'

Vrijdag 1 september 2017

'Wat zeiden jouw klanten in regio Zuid toen je vroeg: ‘Waarvan heb je genoten tijdens jouw vakantie?’'

Donderdag 31 augustus 2017

'Verkopen is als argumenteren, waarom de klant bij jou meer betaalt dan bij de concurentie en er dan toch het akkoord krijgen.'

Coert Rasenberg, Royal Brinkman

Woensdag 30 augustus 2017

'Zolang u een klant gelukkig maakt, heeft werken zin.'

Vrijdag 25 augustus 2017

'Wat zeiden jouw klanten in regio Midden toen je vroeg: ‘Hoe heerlijk was jouw vakantie?’'