Coaching

Coaching om in alles de beste te zijn

Organisaties doen geen zaken met organisaties. Mensen doen zaken met mensen. Klanten hechten zich aan mensen. Nieuwe mensen krijgen soms maar één kans. Ervaren medewerkers laten echter (soms) veel kansen liggen. Voor de doorgewinterde medewerker is de druk er een beetje af. Toch komt de klant terug. Omwille van de jarenlange relatie met uw organisatie. Om in alles de beste te zijn, is training nodig. Individuele training en dus coaching. Records breken is het uitgangspunt. Het elke dag iets beter doen. Steeds weer de stoutste verwachtingen van de klant overtreffen. Tijdens elk klantcontactmoment. In uw algemene communicatie.

Coaching om de klant te binden

Op drie fronten kunnen uw medewerkers worden gecoacht:

1. Instroom    
Waarom? Oorzaak? Resultaat?
Verloop halveren Tijd om in te werken

Minder fouten.
Klanten komen terug.

 
2. Doorstroom    
Waarom? Oorzaak? Resultaat?
Kansen beter benutten Vertrouwen ontbreekt.
(Tijd voor begeleiding)

Individuele doorgroei.
Klanten groeien door.

 
3. Doorgewinterd    
Waarom? Oorzaak? Resultaat?
Onbewust onbekwaam Routine. Ik weet het al. Rendementsverbetering.
Betrokkenheid groeit (weer).

 

Coaching vanuit de klant bezien

Klantgerichtheidscoaching stimuleert uw medewerkers en leidinggevenden om het beter te doen voor de klant.
Verkoopcoaching is gericht op buitendienstverkopers, accountmanagers en showroomverkopers.