Commercieel Beter Worden? Ja, het kan!

Commercieel Beter Worden: de totale klantbenadering

Commercieel Beter Worden? Ja, het kan!
Zonder van iedereen een topverkoper te willen maken, kan er veel in het dagelijks klantcontact worden verbeterd. Het gaat hierbij om details. 

Commercieel Beter Worden is een kwestie van het willen (mentaliteit) en het consequent doen (discipline). 
Een belangrijk hulpmiddel hierbij is de 'totale klantbenadering' met als vertrekpunt de 'traditionele klantbenadering', gebaseerd op de vier P's uit de klassieke marketing: uw Product, uw Prijs, uw Plaats en uw Promotie. 

In de cloud waarin klanten leven zijn deze basis 'P's niet meer toereikend. Er is meer nodig. Het verhogen van uw B.T.W. (Betere Toegevoegde Waarde) is anno nu noodzaak. 

De totale klantbenadering telt daarom naast de vier marketing 'P's de 'B.T.W. P's': uw Presentatie, uw Positief rond praten, uw Persoonlijk initiatief en uw Persoonlijke aandacht. 

Waarom? Omdat klanten uw salaris betalen!

E-boek 'Commercieel Beter Worden: de totale klantbenadering' aanvragen