Telefonische acquisitie

In twee maanden tijd leren hoe je middels telefonische acquisitie écht resultaten boekt! Telefonisch acquireren vergt doorzettingsvermogen, durf en vooral veel geduld. En training. In de bedrijfstraining 'Telefonische acquisitie' leer je om:

  • Op een doeltreffende manier afspraken te maken met prospects en klanten
  • Jouw boodschap zo over te brengen, dat deze leidt tot een vervolg
  • Op een juiste manier om te gaan met weerstanden en psychologische bezwaren
  • Met de juiste gesprekstechnieken jouw prospects en klanten te overtuigen

Andere belangrijke informatie bedrijfstraining Telefonische acquisitie

  • Startdata: n.t.b.
  • Vervolgdata: n.t.b.
  • Soort training: Deze training heeft fysieke training op locatie, online begeleiding en live coaching op het realiseren van resultaat
  • Trainer: Joey Brouns

Wil jij je inschrijven voor deze training?:

  • Via het formulier onderaan deze pagina kan je je inschrijven voor deze training of klik op de roze button hiernaast. Na het invullen van het inschrijfformulier zal er zo spoedig mogelijk contact met je worden opgenomen voor een intakegesprek. In dit intakegesprek kan jij al je vragen stellen en vertellen wij je alles wat je moet weten over de bedrijfstraining Klantgericht Verkopen;
  • Mocht je nu al vragen hebben dan kan je altijd contact met ons opnemen via de contactpagina.

Een training telefonische acquisitie en verkoop van DOOR is altijd op maat en een persoonlijke 'reis'. Daarom wordt bij deze training telefonische acquisitie gestart met een persoonlijk intakegesprek. Het betekent dat jouw DOOR-trainer met jou en met jouw leidinggevende een open gesprek voert. De uitkomsten worden vertaald in een cursus telefoneren en acquireren voor jou op maat.

Na de intake ontvang jij inloggegevens voor jouw trainingsportal www.my.dooracademy.nl met een persoonlijke trainingsschema. Het programma bestaat uit zes trainingsdagen samen met maximaal vijf andere deelnemers. Zo wordt de persoonlijke aandacht maximaal gegarandeerd en leer jij optimaal van anderen. Daarnaast vinden drie online coach bijeenkomsten plaats, om het geleerde in jouw sales praktijk te borgen en te zorgen dat jij de verkooptechnieken maximaal in jouw praktijk kunt toepassen. Het programma wordt afgesloten met een uitreiking van de certificaten samen met jouw leidinggevende en de andere deelnemers. Je wordt daarna onderdeel van de DOOR-community en blijft continu op de hoogte van nieuwe sales inzichten!

Een intakegesprek, waarvoor is dat precies?

DOOR gelooft dat iedereen uniek is. Daarom wordt deze training, die zich richt op telefonische acquisitie en verkoop, afgestemd op jouw persoonlijke behoeftes en wensen. Wij geloven dat je dan gaat van een cursus telefoneren naar een training telefonische acquisitie met impact. Tijdens de intake met jou en jouw leidinggevende worden de uitgangspunten voor het programma bepaald. Deze worden samen met jou verwerkt in een persoonlijke trainingsschema dat gedurende het hele programma centraal staat.

Onderwerpen in deze training Telefonische acquisitie:

  1. Een sales funnel opbouwen
    Een goede sales funnel en ritme in activiteiten helpen om van suspects naar klanten te gaan. Je leert het proces van Sales Funnel Management.
  2. Een bestand opbouwen met kansen
    CRM speelt een belangrijke rol in gestructureerde telefonische acquisitie. Het bestand met adressen in het CRM met kansen is de basis.
  3. NekUitstekendeBerichten maken en versturen
    Klanten koud bellen is erg lastig. Suspects opwarmen met een bericht via bijvoorbeeld LinkedIn helpt!
  4. Van suspects prospects maken
    De AVG speelt een belangrijke rol in hedendaagse acquisitie. Hoe ga je om met de AVG en help je suspects naar prospects?
  5. Telefonische afspraken maken
    Het maken van telefonische afspraken is een vak apart. Je leert structuur en zelfvertrouwen op te bouwen aan de telefoon.
  6. Omgaan met weerstanden en bezwaren
    Weerstanden zijn een drempel tot acceptatie. Dit weten is één. Dit ook écht zo ervaren en beleven is een tweede. Dit vergt veel training.
  7. Een verkoop ritme inbouwen
    Acquisitie is nooit urgent en altijd belangrijk. Je leert hoe je sales rituelen gebruikt om acquisitie wel urgent te maken (en te laten gebeuren).
  8. Sociale media benutten in acquisitie
    Natuurlijk spelen nieuwe media ook een belangrijke rol in het vak van acquisitie. De nieuwste inzichten zijn onderdeel van het programm
  9. Overtuigen
    Want hoe overtuig je nou écht, hoe ga je om met bezwaren en welke argumenten kun je inzetten?
  • Op een doeltreffende manier afspraken te maken met prospects en klanten
  • Jouw boodschap zo over te brengen, dat deze leidt tot een vervolg
  • Op een juiste manier om te gaan met weerstanden en psychologische bezwaren
  • Met de juiste gesprekstechnieken jouw prospects en klanten te overtuigen

Het programma 'Telefonische acquisitie' begint een paar keer per jaar. In 2023 zijn we gestart we op:

  • 30 juli 
  • 31 oktober
  • 28 november

Je start gelijk na jouw intake. DOOR gelooft dat iedereen uniek is. Daarom wordt het programma afgestemd op jouw persoonlijke behoeftes en wensen. Wij geloven dat je dan van verkoopcursus naar een commerciële training mét impact gaat. Tijdens de intake met jou en jouw leidinggevende worden de uitgangspunten voor het programma bepaald. Deze worden samen met jou verwerkt in een persoonlijke trainingsschema dat gedurende het hele programma centraal staat.

Deze commerciële training neemt 2 maanden in beslag en helpt je échte resultaten te boeken met jouw klanten. Neem direct contact op voor meer informatie of om je direct in te schrijven. 

Kom later terug om te lezen welke deelnemers je voor zijn gegaan!

Trainings gegevens
  • Soesterduinen
  • 2 maanden
  • Max. 6 deelnemers
  • €1320 Dit is inclusief alle locatiekosten, reiskosten van de DOOR-trainer, jouw persoonlijke portal en een jaar lang kosteloos toegang tot de DOOR-community.
  1. Koude acquisitie, van deze tijd?
  2. Van koud naar warm
  3. Telefonische acquisitie
  4. Van moetje naar passie
Trainer & Coach
Joey Brouns
Als je blijft doen wat je deed, krijg je wat je altijd kreeg.
Een programma op maat gemaakt voor jouw organisatie?
DOOR - Maatwerk

Vraag meer informatie aan